Ubezpieczenie Premium.

Z dumą zapewniamy właścicielom zwierząt, opiekunom i pieskom wyjątkowe bezpieczeństwo. Kiedy rezerwujesz opiekę na Dogomo, jesteś objęty ubezpieczeniem premium.

Zasady


Zwierzęta właściciela

Ta ochrona dotyczy urazów zwierząt właściciela podczas opieki opiekuna.

Zwierzęta opiekuna

Ta ochrona dotyczy obrażeń zamieszkałych zwierząt opiekuna spowodowanych poprzez bezpośredni kontakt ze zwierzęciem właściciela.

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej odpowiada na roszczenia z tytułu obrażeń ciała osób innych niż opiekun, wyprowadzacz psów, właściciel zwierząt, lub osoby bezpośrednio związana z właścicielem, opiekunem lub wyprowadzaczem psów. Odpowiada to również na roszczenia o uszkodzenie mienia właściciela zwierzęcia, które powstaje w wyniku korzystania z usług opiekuna lub wyprowadzacza psów.


Wyjątki pokrycia

  • Uszkodzenie własności osobistej opiekuna lub wyprowadzacza psów.
  • Urazy opiekuna / wyprowadzacza psów, osób spokrewnionych z opiekunem / wyprowadzaczem psów i osób pomagających zapewnić opiekę.
  • Urazy właściciela zwierzęcia lub kogokolwiek związanego lub mieszkającego z właścicielem zwierzęcia.
  • Koszty leczenia rachunków medycznych lub weterynaryjnych w wyniku choroby zwierząt domowych, wcześniejszego stanu sprzed rezerwacji lub opieki profilaktycznej.
  • Rezerwacje dokonane poza Dogomo.
  • Mogą obowiązywać inne ograniczenia.

Wniesienie roszczenia

Z doświadczenia wiemy, że problemy są często rozwiązywane najlepiej po prostu rozmawiając z drugą stroną. Przed zgłoszeniem roszczenia spróbuj skontaktować się z drugą stroną za pośrednictwem skrzynki odbiorczej na Dogomo. Jeśli nie możesz dojść do porozumienia, postępuj zgodnie z procedurą zgłaszania roszczenia poniżej. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do ubezpieczenia premium w celu zabezpieczenia się przed incydentem, musimy zostać powiadomieni w ciągu 48 godzin od zakończenia zarezerwowanej usługi.


Często zadawane pytania

Skąd mam wiedzieć czy mogę zgłosić roszczenie?

Aby się zakwalifikować, pobyt lub spacer związany z roszczeniem musi zostać zarezerwowany na Dogomo. Ubezpieczenie Premium działa jako ubezpieczenie uzupełniające, więc pierwszym krokiem powinno być złożenie wniosku w związku ze swoim własnym personalnym ubezpieczeniu domu lub zwierzęcia.

Jakie koszty nie są pokrywane?

Aby pokryć koszty, wartość roszczenia musi przekraczać 1000 złotych. Jeśli zgłosisz roszczenie, które zostanie objęte gwarancją, zgadzasz się zwrócić lub zapłacić Dogomo kwotę 1000 złotych (nie musisz zwracać ani płacić więcej niż 1000 złotych). Ponadto Dogomo może zgodzić się na dobrowolny zwrot kosztów za zdarzenia, które nie są objęte ubezpieczeniem. Nie musisz zwracać ani płacić więcej niż 1000 złotych za dobrowolnie spłacony wypadek.

Jak wysłać roszczenie?

Skontaktuj się z naszym zespołem ds. Zaufania i bezpieczeństwa na adres . Poprowadzimy Cię przez proces zgłaszania roszczeń. Pamiętaj, że musimy zostać powiadomieni w ciągu 48 godzin od zakończenia zarezerwowanego pobytu lub spaceru. Wszelkie notatki i rachunki weterynaryjne zostaną ocenione w celu ustalenia, czy incydent jest bezpośrednim skutkiem opieki zapewnianej podczas pobytu lub spaceru na Dogomo. Skontaktujemy się z wszystkimi uczestnikami, aby zebrać jak najwięcej informacji. Dokumenty te będą odgrywać kluczową rolę w procesie kwalifikowalności.

Co muszę zgłosić przy roszczeniu?

Pamiętaj, aby przesłać:

  • Wszystkie notatki dotyczące leczenia weterynaryjnego i rachunki od lekarza weterynarii uprawnionego do kontroli lekarskiej.
  • Harmonogram przewidywanej opieki, jeśli potrzebne jest dodatkowe leczenie.
  • Wszelkie zdjęcia, dodatkowe pokwitowania i odpowiednie dokumenty.
Całą dokumentację należy złożyć w ciągu siedmiu dni od urazu. Po otrzymaniu tych dokumentów, firma ubezpieczeniowa lub Dogomo może dokonać przeglądu w celu ustalenia kwalifikalności. Jeśli będziemy mieć dodatkowe pytania, skontaktujemy się z każdą ze stron. Pamiętaj, że możemy wymagać abyś przekazał sprawę policji.

Jak długo trwa proces roszczeniowy?

Proces roszczenia może się różnić. Będziemy działać tak szybko, jak to możliwe, mając nadzieję na rozwiązanie wszystkich roszczeń w ciągu 14 dni od otrzymania całej dokumentacji.

Jeśli zgłoszę roszczenie, czy kwalifikuję się do reklamacji?

Dogomo zaleca, aby właściciele i opiekunowie pracowali razem w sprawie zwrotu pieniędzy. Przed zgłoszeniem roszczenia spróbuj skontaktować się z drugą stroną za pośrednictwem skrzynki odbiorczej.

Co nie obejmuje ubezpieczenie premium?

  • Pchły, kleszcze i pasożyty.
  • Zakażenia przewodu pokarmowego i HGE.
  • Specyficzne dla rasy lub wcześniej istniejące choroby.
  • Choroby takie jak kaszel kenelowy, Leptospiroza, grypa psów itd.
  • Długoterminowy zwrot kosztów po przyznaniu 30 dni ubezpieczenia.
  • Uszkodzenie mienia przez psa właściciela w domu właściciela.
  • Mogą obowiązywać inne ograniczenia.

Co stanie się z moim kontem, jeśli zgłoszę roszczenie?

Jesteśmy tu zarówno dla właścicieli, jak i opiekunów, i poważnie traktujemy obawy obu stron. Bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem, a wyniki zgłoszenia roszczenia są w zakresie od reprymendy i dodatkowego treningu do usunięcia z platformy. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zarządzać sprawiedliwie.