Ta ochrona dotyczy urazów zwierząt właściciela podczas opieki opiekuna.
Ta ochrona dotyczy obrażeń zamieszkałych zwierząt opiekuna spowodowanych poprzez bezpośredni kontakt ze zwierzęciem właściciela.
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej odpowiada na roszczenia z tytułu obrażeń ciała osób innych niż opiekun, wyprowadzacz psów, właściciel zwierząt, lub osoby bezpośrednio związana z właścicielem, opiekunem lub wyprowadzaczem psów. Odpowiada to również na roszczenia o uszkodzenie mienia właściciela zwierzęcia, które powstaje w wyniku korzystania z usług opiekuna lub wyprowadzacza psów.
Z doświadczenia wiemy, że problemy są często rozwiązywane najlepiej po prostu rozmawiając z drugą stroną. Przed zgłoszeniem roszczenia spróbuj skontaktować się z drugą stroną za pośrednictwem skrzynki odbiorczej na Dogomo. Jeśli nie możesz dojść do porozumienia, postępuj zgodnie z procedurą zgłaszania roszczenia poniżej. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do ubezpieczenia premium w celu zabezpieczenia się przed incydentem, musimy zostać powiadomieni w ciągu 48 godzin od zakończenia zarezerwowanej usługi.
Aby się zakwalifikować, pobyt lub spacer związany z roszczeniem musi zostać zarezerwowany na Dogomo. Ubezpieczenie Premium działa jako ubezpieczenie uzupełniające, więc pierwszym krokiem powinno być złożenie wniosku w związku ze swoim własnym personalnym ubezpieczeniu domu lub zwierzęcia.
Aby pokryć koszty, wartość roszczenia musi przekraczać 1000 złotych. Jeśli zgłosisz roszczenie, które zostanie objęte gwarancją, zgadzasz się zwrócić lub zapłacić Dogomo kwotę 1000 złotych (nie musisz zwracać ani płacić więcej niż 1000 złotych). Ponadto Dogomo może zgodzić się na dobrowolny zwrot kosztów za zdarzenia, które nie są objęte ubezpieczeniem. Nie musisz zwracać ani płacić więcej niż 1000 złotych za dobrowolnie spłacony wypadek.
Skontaktuj się z naszym zespołem ds. Zaufania i bezpieczeństwa na adres . Poprowadzimy Cię przez proces zgłaszania roszczeń. Pamiętaj, że musimy zostać powiadomieni w ciągu 48 godzin od zakończenia zarezerwowanego pobytu lub spaceru. Wszelkie notatki i rachunki weterynaryjne zostaną ocenione w celu ustalenia, czy incydent jest bezpośrednim skutkiem opieki zapewnianej podczas pobytu lub spaceru na Dogomo. Skontaktujemy się z wszystkimi uczestnikami, aby zebrać jak najwięcej informacji. Dokumenty te będą odgrywać kluczową rolę w procesie kwalifikowalności.
Pamiętaj, aby przesłać:
Proces roszczenia może się różnić. Będziemy działać tak szybko, jak to możliwe, mając nadzieję na rozwiązanie wszystkich roszczeń w ciągu 14 dni od otrzymania całej dokumentacji.
Dogomo zaleca, aby właściciele i opiekunowie pracowali razem w sprawie zwrotu pieniędzy. Przed zgłoszeniem roszczenia spróbuj skontaktować się z drugą stroną za pośrednictwem skrzynki odbiorczej.
Jesteśmy tu zarówno dla właścicieli, jak i opiekunów, i poważnie traktujemy obawy obu stron. Bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem, a wyniki zgłoszenia roszczenia są w zakresie od reprymendy i dodatkowego treningu do usunięcia z platformy. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zarządzać sprawiedliwie.